Σελίδες

ΓΙΑ ΜΕΝΑ

Η φωτογραφία μου
Γεια σας, Ασχολήθηκα με φυτικά καλλυντικά πριν μια 20ετία, γιατί παρουσίαζα αλλεργία σε πολλές κρέμες του εμπορίου. Ξεκίνησα με φυτικά λάδια και αιθέρια και με το πέρασμα του χρόνου επεκτάθηκα και σε άλλα. Τα υλικά που χρησιμοποιώ είναι απλά και τα αναγκαίως απαραίτητα. ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΗ ΣΥMΒΟΥΛΗ ΤΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ. Η χρήση αιθέριων ελαίων και βοτάνων πρέπει να γίνεται με προσοχή και πάντα να γίνεται ένα τεστ ευαισθησίας, γιατί κάθε οργανισμός αντιδρά αλλιώς. Φιλάκια πολλά

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Για βελούδινα χείλη

Ενυδατώνετε συχνά τα τα χείλη σας αν θέλετε να είναι σαν βελούδο. Το λάδι καρύδας έχει άπειρες χρήσεις στην ομορφιά. Αυτήν την εποχή γίνεται στερεό, είναι ευκαιρία να το χρησιμοποιήσετε σαν βούτυρο κακάο για να περιποιηθείτε και να ενυδατώσετε τα χείλη σας.

Υλικά
3 κ. σ. λάδι καρύδας με άρωμα βανίλιας (εδώ)
1 κάψουλα βιταμίνη Ε
1/4 κ.γ. βιταμίνη Β5

Παρασκευή
Μουσκέψτε τη βιταμίνη Ε σε λίγο νερό για να μπορέσετε να την αδειάσετε.
Ζεστάνετε ελαφρώς το λάδι για να μπορέσουν να διαλυθούν οι βιταμίνες που θα προσθέσετε, ανακατεύοντας καλά, ώστε να ενωθούν τα υλικά.
Αδειάστε σε ένα σκούρο, αποστειρωμένο βαζάκι και αφήστε να κρυώσει.
Μπορείτε να το χρησιμοποιείσετε όσο συχνά θέλετε, απλώνοντας μια μικρή ποσότητα με ένα πινελάκι ή το δάκτυλό σας.

3 σχόλια:

  1. ωραια!!! να σε ρωτησω η βιταμινη 5 ειναι σαν την ε? εχεις υγρο ? ειμαι ασχετη ε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι βιταμίνες είναι υγρές σαν λάδι. Η Ε υπάρχει και σε κάψουλες στο φαρμακείο. Η Β5 ή πανθενόλη δεν ξέρω σε τι μορφή υπάρχει στο φαρμακείο. Αυτή που παίρνω απο τα καταστήματα με πρώτες ύλες καλλυντικών είναι σε μπουκάλι και οπως είπα είναι σαν λάδι. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΟΣΟ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ!ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΕ ΛΑΔΑΚΙΑ ΑΠΟ ΒΟΤΑΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ!ΗΔΗ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΔΑΚΙ ΔΑΦΝΕΛΑΙΟΥ!!ΘΑ ΕΠΙΘΥΜΟΥΣΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΔΙΟΥ ΑΓΡΙΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ!ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΤΟ ΚΗΠΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΠΟΙ ΤΗΣ!!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΗΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή